.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه دبیرکل جمعیت آبادگران به شورای ائتلاف :
برخی با ائتلاف‌های خودخواهانه دنبال انتخابات حداقلی‌اند
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود.
برخی با ائتلاف‌های خودخواهانه دنبال انتخابات حداقلی‌اند

به گزارش شمال نیوز، حسن بیادی در گفتگو با نامه درباره مولفه های لازم برای شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: شک نکنید و تاکید می‌کنم حضور حداکثری و مشارکت عمومی در پای صندوق‌های رأی رابطه جدی با تعلقات ملی و امنیت سیاسی و اجتماعی مردم عزیز و هوشمند دارد و موارد دیگر اثرگذار را می‌توان در عملکرد مسئولین و بطور مشخص نتیجه عملکرد و محقق شدن شعارهای دولت جستجو کرد.

 

وی افزود: تحقق شعارهای دولت آنقدر اهمیت دارد که می تواند در مردم کشور عزیزمان حرکتی پویا برای حضور در انتخابات شکل دهد که قطعا باعث اقتدار نظام اسلامی عزیزمان خواهد بود. پس باید دولت دقت کند که کاهش تورم، کاهش موانع تولید و رفع مشکلات جوانان از جمله تامین مسکن و فراهم آوردن مقدمات ازدواج جوانان قطعا بر شکل گیری مشارکت انتخابات مؤثر است.

 

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: البته عملکرد صادقانه گروه‌ها و جریان‌ و ائتلافهای سیاسی در این در چند ماه منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی میتواند برای مأیوس نمودن دشمنان قسم خورده داخلی و‌ خارجی بسیار موثر باشد و باید آنها تمام تلاش خود را به این امر مهم معطوف دارند.

 

وی افزود: البته چه کنیم که پارامترهای مخرب دیگری هم از جمله تمامیت‌ خواهی بعضی از ائتلافها و گروهای سیاسی متصل به قدرت و ثروت وجود دارند که عملکرد خودکامه آنان و گفتار نپخته اعضاء آنان باعث کاهش حضور مردم می شود و تعداد رأی دهندگان را به حداقل می رسانند. همچنین عملکرد ضعیف در تعیین صلاحیتها و نحوه نظارت بر شمارش آرا میتواند به این معضل خطرناک بیفزاید.

 

دبیرکل جمعیت آبادگران یادآور شد: موضوعی مهم و قابل توجه دیگر که باید با آن مبارزه کرد، این است که تمام دلسوزان انقلاب در احزاب و گروههای سیاسی و اجتماعی تلاش و همت خود را مطابق دستورات مقام معظم رهبری بر تحقق مشارکت عمومی مردم در انتخابات قرار دهند. عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.